بسته
(0) کالا
هیچ محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بخش های باشگاه فوتبال دُرفَک
    فیلترها
    Preferences
    جستجو

    5 راه که فوتبال می تواند سلامت روان شما را بهبود بخشد | درفک البرز

    5 راه که فوتبال می تواند سلامت روان شما را بهبود بخشد | درفک البرز

    همانطور که همه ما می دانیم که به طور منظم فوتبال یک راه فوق العاده برای حفظ آمادگی جسمانی است، اما این مقاله به پنج روش می پردازد که می توان سلامت روانی ما را هنگام انجام این ورزش بهبود بخشید.

     

    1) بهبود آمادگی جسمانی -> تناسب اندام ذهنی بهبود یافته:


    ثابت شده است که انجام تمرینات بدنی منظم پیشرفت های قابل توجهی را در بسیاری از جنبه های مختلف سلامت روان افراد نشان می دهد. فعال ماندن مواد شیمیایی به نام اندورفین را در مغز آزاد می کند که به شما کمک می کند احساس خوبی داشته باشید، استرس را آزاد کنید، تمرکز را افزایش دهید و حتی به خواب بهتر کمک کنید.

    همچنین نشان داده شده است که فعالیت در خارج از منزل تأثیر بیشتری بر سلامت روان ما دارد زیرا تحقیقات نشان می دهد که بودن در طبیعت می تواند احساس شادی بیشتری در ما ایجاد کند. بنابراین، بازی کردن فوتبال در خارج از خانه بهترین راه برای اطمینان از این است که هر هفته را به طور منظم انجام می دهید تا روحیه خود را بهبود بخشید.

    2) پیدا کردن دوستان جدید و راحت بودن در موقعیت های اجتماعی

     

    بازی فوتبال و پیوستن به یک تیم جدید مکانی عالی برای بازیکنان جوان است تا دوستان بیشتری خارج از محافل اجتماعی معمول خود پیدا کنند. همچنین می تواند این فرصت را برای کودکان درونگرا و خجالتی فراهم کند تا در موقعیت های اجتماعی احساس راحتی بیشتری کنند.

    عضویت در یک تیم فوتبال به این معنی است که بازیکنان باید یاد بگیرند که با هم کار کنند و در داخل و خارج از زمین از یکدیگر مراقبت کنند. این می‌تواند همدلی بازیکنان را نسبت به یکدیگر افزایش دهد و در عین حال عزت نفس آنها را بهبود بخشد زیرا می‌دانند می‌توانند به هم تیمی‌های خود تکیه کنند، که باز هم در زندگی خارج از زمین مهم است.

    3) ایجاد انگیزه و تشویق از سوی مربیان:


    مربیان خوب محیطی مثبت و فراگیر را برای بازیکنان خود فراهم می کنند تا بتوانند از ورزش لذت ببرند و خود را در داخل و خارج از زمین ابراز کنند. مربیان می توانند این کار را با ایجاد انگیزه و تشویق به بازیکنان خود انجام دهند که به آنها کمک می کند تا روی فوتبالیست شدن بهتر تمرکز کنند. همچنین می تواند به زندگی عمومی نفوذ کند و به آنها کمک کند که بخواهند نسخه های بهتری از خود شوند.

    دیدن پاداش‌ها در فوتبال مانند گل‌ها، پاس گل‌ها و برنده شدن در بازی‌ها در نتیجه این انگیزه به این باور منجر می‌شود که می‌توانند به دور از فوتبال به چیزهای دیگری دست یابند که به نوبه خود برای سلامت روانی بسیار مفید است.

    4) افزایش اعتماد به نفس
    داشتن اعتماد به نفس به عنوان یک بازیکن جوان برای رفاه ذهنی آنها بسیار مهم است و بازی فوتبال در یک محیط تیمی راهی عالی برای ایجاد این اعتماد به نفس است.

    مشاهده پیشرفت‌ها در بازی آنها می‌تواند به ایجاد اعتماد به نفس کمک کند، حتی اگر چیزی به کوچکی یادگیری/بهبود یک مهارت جدید باشد، می‌تواند به بازیکنان کمک کند تا احساس بهتری نسبت به خودشان داشته باشند.

    5) کنترل احساسات

    مسابقات فوتبال و گاهی اوقات حتی در جلسات تمرینی می تواند یک ترن هوایی از احساسات باشد و هر چه زمان می گذرد و بازیکنان چیزهای بیشتری را در زمین تجربه می کنند، شروع به کنترل بهتر احساسات می کنند.

    به عنوان مثال، زمانی که بازیکنان عملکرد بد یا باختی را تجربه می‌کنند، باید یاد بگیرند که چگونه از شکست عقب نشینی کنند و روی آن تمرکز نکنند و این می‌تواند به زندگی عمومی منتقل شود، زیرا بازیکنان یاد می‌گیرند که چگونه بهتر با احساسات منفی بیشتری تا حدودی برخورد کنند.

    همه این‌ها به ایجاد انعطاف‌پذیری در بازیکن کمک می‌کند، زیرا آنها می‌دانند که از شکست نترسند، بلکه درک کنند که می‌توانند از آنها یاد بگیرند.

     

    باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

     

    ثبت نام در بهترین باشگاه و مدرسه فوتبال استان البرز و کرج fcdorfak best soccer school in alborz and karaj

     

     

    نظر خود را وارد نمایید.