بسته
(0) کالا
هیچ محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بخش های آکادمی فوتبال دُرفَک البرز
    فیلترها
    Preferences
    جستجو
    خبرخوان

    نوشته‌های بلاگ بهمن 1399

    چگونه یک بازیکن برند می شود؟ برندسازی شخصی چه جایگاهی در ورزش دارد | مایکل جردن
    0 چگونه یک بازیکن برند می شود؟ برندسازی شخصی چه جایگاهی در ورزش دارد | مایکل جردن

    باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز به عنوان یکی از بهترین آکادمی های فوتبال ایران و البرز تلاش دارد، تا همگام با بهترین تمرینات روز فوتبال دنیا، استعدادهای خوبی را به فوتبال ملی و باشگاهی معرفی نماید.

    با مقالات دیگر درفک نیز همراه باشید.

    برندسازی شخصی یک فرایند استراتژیک و آگاهانه است که هدف آن، نظارت و کنترل تصویری است که دیگران از ما دارند.

    این تصویر قرار است ویژگی‌های ما و مزیت‌های ما را در مقایسه با کسانی که خدمات مشابه ما را ارائه می‌کنند ترسیم کند و به دیگران بگوید که چه چارچوب‌ها و اصولی، بر رفتار و تصمیم‌گیری‌های ما حاکم است.

    دیگران در نهایت بر اساس این تصویر، قضاوت می‌کنند که رابطه با ما، چه ارزشی برای آنها ایجاد می‌کند. برندسازی صحیح باید بتواند هزینه‌ی تعامل با دنیا را برای طی کردن مسیر شغلی‌مان کاهش دهد.

    مایکل جردن تاریخ گذشته نیست. یا شاید او مربوط به گذشته باشد، اما مطمئناً به گذشته تعلق ندارد، خصوصاً اولین محصول تجاری مرتبط با یک ستاره ورزشی که راه را برای ایجاد مارک های جهانی از نام بازیکنان منحصر به فرد هموار می کند.

    راه اندازی کفش بسکتبال نایک Air Jordan در سال 1984 نقطه عطف نیست. نقطه عطف این است که، در سال 2020، آنها یک بار دیگر رونق فروش در بازار کالاهای ورزشی را تجربه کردند. 

    در حالی که این اتفاق در سالی رخ داده است که مسابقات ورزشی کمتری برگزار شده است.

    دو دلیل که باعث موفقیت برند شخصی جردن شده است:

    اولین چیز، احساس قوی که بچه های خیابانی هنگام پوشیدن دارند: اعتبار بازیکن را به خودشان منتقل می کنند.

    مثل همان احساسی که از پوشیدن کفش های کریستیانو رونالدو یا لئومسی داریم.

    *آکادمی دروازه بانی فوتبال در استان البرز و کرج | FCDORFAK

    *دروازه بان ها در فوتبال مدرن دیگر فقط یک بازیکن با دو دست نیستند (شروع مجدد بازی توسط دروازه بان، بازیسازی با دروازه بان)

    *استعدادیابی فوتبال در کرج (استعدادیابی فوتبال نونهالان در کرج)

    *تست فوتبال در کرج (تست فوتبال نونهالان، نوجوانان در کرج سال 99)

    مورد دوم به این واقعیت اشاره دارد که آنها داستانی جدا از ورزش، داستانی مرتبط با قلب جامعه و هواداران خارج از ورزشگاه را روایت می کنند.

    در حقیقت، Air Jordan برای پیروی از مقررات NBA با رنگ های قرمز، سفید و یک قطره سیاه شروع به کار کرد. تمام لباس های رسمی مربیان باید 51٪ سفید باشند. مدت زمان طولانی، آن رنگ مانند کراوات برای کت و شلوار بود، یک مکمل ضروری.

    با این حال، مایکل جوردن با استفاده از رنگ های قرمز و سیاه، رنگ تیمش، شیکاگو بولز، از این قاعده مستثنی شد. او سه بار آنها را پوشید، در سه بازی تدارکاتی که باعث جریمه 15،000 دلاری باشگاه توسط NBA شد و همچنین الزام به ممنوعیت آنها داشت.

    این امر منجر به تبلیغات نایک با شعار "آنها نمی توانند مانع شما شوند تا آنها را در خیابان بپوشید". این امر همچنین مایکل جردن را ترغیب کرد، که می خواست به هواداران خود فراتر از لیگ و تیم اهمیت داده و برسد.

    کمتر موردی از ممنوعیت های مرتبط با آزار و اذیت پلیس و نژادپرستی، محرک مخاطبان سیاه پوستی بود که کفش تمرینی جردن را خریداری می کردند. یک آمریکایی آفریقایی تبار با کفش های رنگارنگ جردن در خیابان ها، این ایده را منتقل می کند که امکان زندگی در رویای آمریکایی برای آنها نیز وجود دارد.

    این جزئیات اجتماعی از این جهت قابل توجه است که مشخصه دیگری از مارکهای ورزشی مرتبط با بازیکنان را که امروزه در سطح جهانی دنبال می شود، ایجاد کرد. آنها نام تجاری و خود را با نام و شهرت و برندشخصی بازیکنان تحت قرارداد خود ایجاد می کنند، تضمین فروش، بدون در نظر گرفتن مکان بازی، تغییر تیم یا کشور محل اقامت. حتی مارک های حمایت مالی، مانند پرونده نیمار، فوتبالیست، که در دسامبر گذشته با پوما قرارداد بسته است. این برند کاملاً معتقد است که آنها می توانند با استفاده از سرمایه و جذابیت هواداران برزیلی، به عنوان یک معیار برای لباس های ورزشی در فوتبال شناخته شوند. اگرچه مایکل جردن هنوز معیار است، مخصوصاً وقتی به اعداد نگاه می کنید. برند جردن، سالانه میلیارد دلار برای نایک درآمد دارد.

    چگونه ممکن است بازیکنی که در سال 2003 بازنشسته شده هنوز بتواند چنین درآمدی ایجاد کند؟ حتی بیشتر، چطور ممکن است که محصول پرچمدار او به بالای جدول فروش در سال 2020 بازگردد؟

    مایکل جردن و نایک طی سال ها استراتژی ایجاد کرده اند که در آن بازیکن در مدت زمان کافی ظاهر می شود و تا بتواند با نسل جدید ارتباط برقرار کند.

    بازگشت به زمین بازی همیشه با ارتقا همراه بوده است که باعث می شود هواداران از پوشیدن لباسهای جردن معتبر باشند. پس از Space Jam در سال 1996، این بازیکن برای دومین بار در سال 2001 به NBA بازگشت و کل حقوق خود را به قربانیان 11 سپتامبر اهدا کرد. او بازیکن جذاب و درخشان دهه 80 نبود، اما اکنون او شخصی بود که هواداران می خواستند هنگام پوشیدن لباسی که با نام او امضا شده است، نمایندگی اش را نشان دهند. در سال 2020، او به لطف مینی سریال مستند نتفلیکس، "آخرین رقص" بازگشت. این مربوط به آخرین فصل او به عنوان بازیکن در شیکاگو بولز، 1997-1998 است و یک بار دیگر او توانسته است با نسل های جوان ارتباط برقرار کند.

    علاوه بر این، جردن با توجه به حرفه خود، این بازگشت را با رویدادهای نسبتاً بی نظیری همراهی کرده است. برخلاف بسیاری از هم تیمی هایش، او همیشه طرفدار این بوده که هیچ بازیکنی نباید اظهارات سیاسی کند، و این ایده را در NBA در برابر جنجال های کالین کاپرنیک مطرح می کند. به همین دلیل افرادی که کالاهای تجاری او را خریداری می کنند ممکن است از انواع مختلف ایدئولوژی، حتی طرفداران ترامپ باشند. مایکل جوردن در برابر جنبش Black Lives Matter نظر خود را مانند بازگشت دوباره به لیگ بسکتبال آمریکا تغییر داد. و این فقط یک نظر نبود. پس از مرگ جورج فلوید، که توسط وحشیگری بیش از حد یک پلیس صورت گرفته و خفه شده بود، او اعلام کرد که 100 میلیون دلار به موسساتی که علیه نژادپرستی مبارزه می کنند کمک خواهد کرد.

    باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان یکی از بهترین باشگاه ها و مدارس فوتبال در استان البرز، از بازیکنان با استعداد فوتبال استان البرز، تست فنی بعمل می آورد. شما نیز می توانید با توجه به شرایط سنی خود در یکی از رده های باشگاه فوتبال درفک حضور داشته باشید.

    باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز از استعدادهای فوتبال در سراسر کشور پذیرش می کند. شما می توانید به مجموعه درفک پیوسته و در مسیر حرفه ای شدن به عنوان یک فوتبالیست قدم بردارید.

     ثبت نام در بهترین باشگاه و مدرسه فوتبال استان البرز و کرج FCDORFAK