بسته
(0) کالا
هیچ محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بخش های آکادمی فوتبال دُرفَک البرز
    فیلترها
    Preferences
    جستجو

    باشگاه فوتبال خود را مدیریت کنید | 3 نکته مهم برای مدیریت باشگاه های فوتبال

    باشگاه فوتبال خود را مدیریت کنید | 3 نکته مهم برای مدیریت باشگاه های فوتبال

    اگر اولین بار است که یک باشگاه فوتبال را مدیریت می کنید، مهم است که از تمام مسئولیت ها و وظایف مدیر باشگاه در طول فصل آگاه باشید. ممکن است در ابتدا کمی سخت باشد، اما با ابزارها و آماده سازی مناسب، می توانید بهتر با بازیکنان ارتباط برقرار کنید و رویدادها و وظایف را در طول فصل هماهنگ کنید.

    بیایید درست به آن بپردازیم، وظایف و مسئولیت های مربوطه یک مدیر فوتبال باشگاه در زیر آمده است:

    دامنه وظایف مدیریتی شما، هر چند گسترده به نظر می رسد، می تواند به سه دسته مجزا تقسیم شود: ارتباطات، هماهنگی و مدیریت. برخی از این مسئولیت ها در طول یک جلسه یا فصل کامل با یکدیگر همپوشانی دارند. با این حال، همه آنها نقش خاص خود را در تضمین عملکرد روان باشگاه یا انجمن فوتبال شما دارند.

    من یک تفکیک دقیق از هر دسته از وظایف را تنظیم کرده‌ام، و توضیح می‌دهم که چه کارهایی می‌توانید انجام دهید و چگونه می‌توانید از چند ماه جدید برای آماده‌سازی مؤثر برای فصل آینده فوتبال استفاده کنید. استرس مدیریت باشگاه را در سال جاری از بین ببرید و از برخی از این دستورالعمل ها برای بهینه سازی استراتژی مدیریت فوتبال خود استفاده کنید.

    برقراری ارتباط در مدیریت باشگاه های فوتبال:


    به عنوان یک مدیر باشگاه فوتبال، شما واسطه بین بازیکنان، والدین آنها و مربی هستید. هر گونه مسائل شخصی یا مرتبط با فوتبال مستقیماً از طریق شما در میان گذاشته می شود تا مربی بتواند روی آموزش مهارت و اجرای برنامه های بازی با بازیکنان تمرکز کند. مهم است که به طور منظم با مربی ارتباط برقرار کنید تا اطلاعات را منتقل کنید. یک راه خوب برای انجام این کار، تشکیل جلسات کوتاه با مربی یک یا دو بار در هفته، قبل یا بعد از تمرین است. یک یادآوری مهم: وقتی صحبت از تصمیم گیری در مورد بازیکنان می شود، مربی همیشه حرف آخر را می زند، بنابراین به روز نگه داشتن آنها بسیار مهم است.

    ارسال ایمیل های هفتگی یک راه عالی دیگر برای نگه داشتن همه در یک صفحه با اطلاعیه های مهم و به روز رسانی های برنامه است. من توصیه می کنم یک الگوی ایمیل ایجاد کنید و یک تاریخ مشخص برای ارسال ایمیل ها، دوشنبه یا جمعه، تعیین کنید. مهم است که با روز ایمیل خود سازگار بمانید تا اعضای تیم و والدین آنها بدانند چه زمانی برای اطلاعیه های جدید بررسی کنند.

    ممکن است تیم شما از قبل یک وب سایت یا حساب رسانه اجتماعی داشته باشد، اگر نه، من شروع کردن آن را توصیه می کنم. با داشتن یک حساب رسانه اجتماعی برای باشگاه، می توانید اعضا را به روز نگه دارید و در عین حال جامعه ای از بازیکنان فعلی و سابق ایجاد کنید که آگاهی عمومی بیشتری را به همراه خواهد داشت. این یک راه عالی برای والدین است که با فرزندان خود ارتباط برقرار کنند و در طول فصل با تیم فعال بمانند. 

    همچنین باید فهرست والدین از قبل موجود را ایجاد یا توزیع کنید تا وظایفی مانند آوردن تنقلات، سوار کردن، تنظیم تجهیزات و آوردن آب به بازی‌ها را به آنها واگذار کنید. با اطمینان از اینکه روزها و تمرینات بازی به خوبی اجرا می شوند، زندگی خود و همه والدین را ساده کنید.

    مدیران باشگاه های فوتبال باید فعال باشند و در اکثریت قریب به اتفاق، اگر نه در همه، تمرین ها، بازی ها و سایر رویدادهای مربوط به تیم حضور داشته باشند. هر چند وقت یک‌بار پرهیز کردن خوب است، اما در صورتی که مربی، بازیکنان یا والدین سؤال یا نگرانی داشته باشند، مهم است که در آن مشارکت داشته باشید و به راحتی در دسترس باشید.

    هماهنگ کردن در مدیریت باشگاه های فوتبال:


    مدیر باشگاه فوتبال مسئول هماهنگی ثبت نام باشگاه، ثبت نام مسابقات و پرداخت ها. با بررسی مسابقاتی که باشگاه شما باید در آن شرکت کند سازماندهی کنید و تلاش کنید تا از هرگونه تضاد برنامه‌ریزی با بازی‌ها یا تمرین‌های موجود جلوگیری کنید. این به شما زمان زیادی را می دهد تا همه اطلاعات تماس والدین را از قبل جمع آوری کنید و از فرآیند جمع آوری یکپارچه پرداخت اطمینان حاصل کنید. پیشنهاد می‌کنم یک فایل اکسل راه‌اندازی کنید یا از یک نرم‌افزار CRM رایگان برای به‌روزرسانی اطلاعات والدین استفاده کنید.

    هرگونه نیاز سفر آینده را بررسی کنید زیرا باید اقامتگاه را بسته به مسافت و مدت اقامت سازماندهی کنید. هنگامی که مکان مسابقات را پیدا کردید، جزئیات سفر را طوری برنامه ریزی کنید که هر بازیکنی که در آن شرکت می کند در آن جای بگیرد. به این ترتیب، شما از هر گونه نادیده گرفتن لحظه ای یا تماس های دیوانه وار با والدینی که سعی در هماهنگی دارند در امان خواهید بود و آرامش خواهید داشت.

     

    جزئیاتی مانند خدمات اتوبوس، میزان صندلی‌های مورد نیاز، زمان و مکان تحویل، طول سفر، و فاصله از محل تحویل تا محل واقعی مسابقات را در نظر بگیرید.

     

    خریدهای یونیفرم در شروع هر فصل ضروری است، اطمینان حاصل کنید که والدین می دانند چگونه آنها را خریداری کنند، چه آنلاین یا از طریق شما. همچنین باید یک عکاس برای عکس‌های تیمی رزرو کنید و روش‌های پرداخت را در میان بگذارید تا والدین بتوانند به راحتی آنها را سفارش دهند.

     

    **[خرید آنلاین انواع توپ های فوتبال و فوتسال با بهترین کیفیت و قیمت (جهت خرید عمده تماس بگیرید)]

    جمع آوری اطلاعات برای والدین مانند: اگر فرآیند پرداخت آنلاین یا حضوری است، وب سایت برای پرداخت ها، گزینه های بسته عکس و زمان، تاریخ و مکان جلسه عکس. توصیه می‌کنم از باشگاه بخواهید عکاس‌هایی را که در گذشته استفاده کرده‌اند یا عکاسان تیمی در منطقه شما را جستجو کرده و قیمت‌ها و خدمات را مقایسه کنید.

     

    همراه با فهرست والدین، شما مسئول سازماندهی رویدادها یا تفویض اختیار به والدین برای سازماندهی رویدادها خواهید بود. برخی از رویدادهای پیوند تیمی گذشته که ما در آنها شرکت داشته‌ایم شامل مهمانی‌های پایان فصل، مهمانی‌ها و شام ماکارونی شب قبل از بازی است. با رویدادهای پیوند تیمی خلاق باشید، این یکی از پرارزش‌ترین بخش‌های کار است! 

     

    تهیه و مدیریت کنید
    جمع آوری تمام منابع و مخاطبین لازم بسیار مهم است، زیرا شما فرد مورد علاقه برای همه اخبار و به روز رسانی ها خواهید بود. اطلاعات را از مدیران و مدیران باشگاه جمع آوری کنید و پیوندهای آنلاین مرتبط را جستجو کنید که می توانید در ادامه فصل به آنها مراجعه کنید.

    پیوندهایی مانند پورتال باشگاه خود، به روز رسانی اخبار صنعت، به روز رسانی مسابقات، صفحات رسانه های اجتماعی و برنامه های هواشناسی را ضبط کنید. مطمئن شوید که این پیوندها به راحتی برای تیم شما قابل دسترسی هستند و به آنها اطلاع دهید که این منابع را از کجا می توانند پیدا کنند، چه در Google Doc، یک صفحه در وب سایت تیم، یا در صفحه اینستاگرام تیم.

     

    اسنادی مانند کارت بازیکنان، فرم های ثبت نام عکس، فرم های ورود به مسابقات، فرم های پرداخت یا بودجه را آماده کنید. شما اسناد زیادی را با خود حمل خواهید کرد، بنابراین توصیه می‌کنم یک کلاسور با زبانه‌های برچسب‌دار تهیه کنید تا مرتب بمانید. هر فرم یا فهرستی را که مرتباً به آنها اشاره می کنید لمینت کنید، بعداً وقتی سعی می کنید لیست بازیکنان را هنگام بارندگی در بازی مرور کنید از ما تشکر خواهید کرد.

     

    همراه با فرم ها و مدارک، باید پول جمع آوری کنید و چک های مسابقات، پوشاک و حمل و نقل بنویسید، همچنین بودجه و هزینه های تیم را پیگیری کنید. هزینه های خود را یا در یک نرم افزار Excel یا یک برنامه بودجه رایگان پیگیری کنید.

     

    در نهایت، باید به دنبال آوردن تجهیزات و کیت های کمک های اولیه برای هر بازی باشید، یا همانطور که قبلا ذکر کردم، این مسئولیت ها را به یکی از والدین تیم محول کنید.

     

    چند هفته اول به عنوان یک مدیر باشگاه فوتبال ممکن است طاقت فرسا باشد، اما زمانی که شما مستقر شوید، موقعیت مفیدی است و اگر به این ورزش علاقه مند باشید کمک می کند (که فکر می کنم اگر در این موقعیت قرار گرفتید، چنین بودید). شما می توانید کمک کنید و رشد بازیکنان را تماشا کنید، نه تنها به عنوان ورزشکار بلکه به عنوان فردی. این چیزی است که همه برنامه ریزی رویداد و حمل تجهیزات را ارزشمند می کند.

    باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

     ثبت نام در بهترین باشگاه و مدرسه فوتبال استان البرز و کرج FCDORFAK BEST SOCCER SCHOOL IN ALBORZ AND KARAJ

     

     

    نظر خود را وارد نمایید.