بسته
(0) کالا
هیچ محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بخش های آکادمی فوتبال دُرفَک البرز
    فیلترها
    Preferences
    جستجو
    خبرخوان

    نوشته‌های بلاگ دی 1400

    فن آوری ورزشی بعدی که باعث رونق استادیوم های فوتبال می شود چیست؟ | درفک البرز
    0 فن آوری ورزشی بعدی که باعث رونق استادیوم های فوتبال می شود چیست؟ | درفک البرز

    فناوری ورزشی به معنی استادیوم‌های متصل، ردیاب‌های پوشیدنی، تجزیه و تحلیل عملکرد و نرم‌افزار برای مدیریت بازیکنان است. در طول سال 2020، همه‌گیری کووید با افزایش کلاس‌های تناسب اندام و یوگا مبتنی بر Peloton، باعث جذب تناسب اندام و سلامت آنلاین شد.

    با این گرایش جدید به سمت «تناسب اندام متصل»، باشگاه‌های ورزشی سنتی چگونه باید سرمایه‌گذاری‌های خود را در فناوری ورزشی اولویت‌بندی کنند؟

    اولویت بازیابی درآمد حاصل از حضور در رویدادها است. تجربه سفارش از آمازون همان چیزی است که مصرف کنندگان یاد گرفته اند که انتظار داشته باشند، و خرید بلیط برای رویدادها باید به همین سادگی باشد. باشگاه ها باید اصول اولیه فروش آنلاین را مرور کنند - وب سایت های سریع و پاسخگو، قیمت گذاری ساده با گزینه های بسیار کم و تحقق فوری.

    اکنون مشتریان انتظار دارند که بتوانند تقریباً برای هر فرآیندی از گوشی های هوشمند استفاده کنند. باشگاه منچسترسیتی در اواخر جولای اعلام کرد که بلیط های موبایلی را معرفی کرده است و این شامل امکان انتقال بلیط فصل به دوستان و خانواده برای مسابقاتی است که نمی توانید در آن شرکت کنید. در طول همه‌گیری کووید، استفاده از پرداخت‌های بدون تماس با کارت به طور چشمگیری افزایش یافت.

    [خرید آنلاین توپ فوتبال و فوتسال با مناسب ترین قیمت]

    ویزا گزارش می دهد که بیش از 65 درصد از مصرف کنندگان جهانی خواهان ادامه و افزایش استفاده از پرداخت های بدون تماس هستند. آنها 1 میلیارد تراکنش بدون تماس اضافی را در طول همه گیری همه گیر پردازش کردند و به احتمال زیاد این یک اثر موقت نیست. این روند راه را برای ورزشگاه ها باز می کند تا پرداخت های نقدی را به همراه تمام هزینه ها و خطرات امنیتی مرتبط با این نوع روش پرداخت حذف کنند.

    از آنجایی که خرید بلیط به یک فرآیند ساده تر تبدیل شده است، تجربه مسابقه نیز باید بهبود یابد. تماشاگران زمان زیادی را صرف تماشای ورزش آنلاین کرده‌اند و اکنون انتظار تجربه تعاملی بیشتری نسبت به حضور فیزیکی در یک مسابقه دارند. استارت‌آپ‌هایی مانند Immersiv.io می‌توانند با ارائه یک تجربه شخصی و تعاملی به طرفداران با استفاده از پوشش‌های واقعیت افزوده روی گوشی هوشمند تماشاگر، تعامل احساسی حضور در یک مسابقه را افزایش دهند. این پوشش‌ها می‌توانند آمار بازیکنان را مانند آنچه از تلویزیون انتظار می‌رود، و همچنین تاریخچه دیجیتالی از رویدادهای اصلی بازی ارائه دهند.

    رویدادهای ترکیبی


    یک بلیط همچنین می تواند بسیار بیشتر از تجربه "در استادیوم" باشد. رویدادهای ترکیبی که قبل و بعد از یک رویداد فیزیکی از طریق رسانه های اجتماعی هیجان ایجاد می کنند نیز می توانند تعامل طرفداران و ارزش درک شده بلیط را افزایش دهند. همه چیز در مورد تلاش برای ترکیب بهترین های هر دو جهان است: شما ارتباط و تعامل را از طرف حضوری دریافت می کنید، در حالی که با مؤلفه های مجازی به مخاطبان بیشتری از همیشه دسترسی پیدا می کنید. تجربه هواداران مجازی NBA روشی عالی برای ثابت نگه داشتن فروش بلیط و جذب مخاطبان بود، در حالی که برنامه فصل طبق معمول ادامه دارد.

    فرصت ورزش همگانی


    در بلندمدت، باشگاه های ورزشی حرفه ای ممکن است نیاز به تجدید نظر در مدل کسب و کار خود داشته باشند. به طور سنتی، یک باشگاه تعداد کمی از ورزشکاران نخبه را آموزش می‌دهد و سپس از طریق فروش بلیط و حقوق رسانه‌ای برای تماشای مسابقاتی که توسط افراد حرفه‌ای انجام می‌شود، درآمد کسب می‌کند. اینها اشکال نسبتاً منفعل درگیر شدن هواداران هستند و مشارکت عظیم در ورزش‌های همگانی، تناسب اندام و تندرستی را از دست می‌دهند.

    اگر هدف یک باشگاه ورزشی شامل ارتقای سلامت جامعه گسترده تر آن باشد، به نظر می رسد ایجاد انگیزه در مشارکت در سطح پایه عامل مهمی است که امروزه غایب است. برنامه‌های آکادمی بازیکنان جوان‌تری را جذب می‌کنند، اما هدف آن‌ها بیشتر یافتن نسل بعدی حرفه‌ای‌ها است تا جذب کل جامعه بدون در نظر گرفتن توانایی.

    یک علاقه مند برای پیوستن به یک کلاس قدرتی و تناسب اندام که توسط یک بازیکن مشهور رهبری می شود چقدر باید بپردازد؟ ستارگان اینستاگرام در طول قرنطینه با حمایت حرفه ای اندک به شهرت رسیدند. این می تواند با برندسازی و حمایت باشگاه های حرفه ای بسیار بهتر باشد. این امر تقاضای جدیدی برای بازیکنان حرفه ای ایجاد می کند زیرا شخصیت حداقل به اندازه ورزش و مهارت ها مهم است. شاید این مهارت های جدید به طور طبیعی برای نسل بعدی بازیکنان حرفه ای به وجود بیاید.


    در طول سال 2021، برای اولین بار، درآمد حاصل از ورزش های الکترونیکی بیش از یک میلیارد دلار شد. این در حال تبدیل شدن به ورزشی است که باشگاه های ورزشی حرفه ای نمی توانند از آن چشم پوشی کنند. یکی از معیارهای علاقه مندی به ورزش های الکترونیکی تعداد بینندگان در توییچ است. از زمانی که آمازون این پلتفرم را در سال 2014 خریداری کرد، میانگین تعداد بینندگان همزمان از 351 هزار در سال 2014 به 1.26 میلیون در سال 2019 افزایش یافت. در سال 2020، میانگین بینندگان همزمان به 2.1 میلیون نفر افزایش یافت و همچنان در پایان آگوست 2021 به 2.8 میلیون نفر رسید. بخش رشد در ورزش های الکترونیکی بازی های موبایلی است که توسط Garena Free Fire و PlayerUnknown's Battlegrounds (PUBG Mobile) هدایت می شوند.

    پذیرش فناوری یک اولویت مهم برای باشگاه‌های حرفه‌ای است، اما روند «تناسب اندام متصل» باید باشگاه‌ها را وادار به توقف کند و به بهترین روش استفاده از فناوری فکر کند.

    برای تعامل با طرفداران مردمی خود به روش های جدید و مبتکرانه بیاندیشید.

    در ایران چقدر به این موارد فکر میشود؟ آیا مثالی دارید که با ما به اشتراک بگذارید. 

    باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

    باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز بهترین مدرسه فوتبال در استان البرز