بسته
(0) کالا
هیچ محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بخش های آکادمی فوتبال دُرفَک البرز
    فیلترها
    Preferences
    جستجو

    تقسیم اجتماعی، یک تقویت مهم برای ورزش زنان

    تقسیم اجتماعی، یک تقویت مهم برای ورزش زنان

    ورزش زنان در پنج سال گذشته رشد چشمگیری داشته است. تیم ها، به لطف آمادگی بهتر، موفقیت های فوق العاده ای را کسب کرده اند، و سطح بالاتر و دیدنی تری در مسابقات خود دارند.

    اما این تنها بخشی از دلایلی است که آنها باعث جلب توجه عمومی و حضور فزاینده طرفداران در مسابقات شده است. علاوه بر این، با افزایش علاقه به برابری و عدم تبعیض بین جنسیت ها، جامعه به سمت رقابت زنان کشیده شده است و ارزش های ورزشی را با ارزش های اجتماعی شناسایی کرده اند.

    جاذبه چشمگیرتر تعداد بیشتری از حامیان مالی را به خود جلب کرده است، زیرا می دانند حمایت آنها اجازه می دهد تا با فرصت های برابر بین زنان و مردان آشنا شوند. این به عنوان سود اجتماعی شناخته می شود.

    آنها درآمد اضافی قابل توجهی را ارائه می دهند تا ورزش زنان منابع بیشتری داشته باشد و بتوان آن را ارتقاء داد، آماده کرد و استعدادهای جدیدی را جذب کرد. با وجود همه این پیشرفتها، رقابت بین زنان هنوز یک تجارت بزرگ نیست. نقطه قوت آن، به ویژه در این خط شروع همه گیری، سود اجتماعی است نه سود اقتصادی.

    بیایید آن را با ارقام ببینیم. پیش بینی Deloitte در گزارش سالانه TMT Predictions برای سال 2021 مبنی بر اینکه از لحاظ اقتصادی ورزش زنان جهان هنوز به 1 میلیارد دلار نمی رسد.

    [خرید آنلاین توپ فوتبال و فوتسال با مناسب ترین قیمت]

    بنابراین، و با توجه به محدودیت های معمول اعمال شده توسط این مطالعه، این صنعت در حال ظهوری نیست. این میزان از 481000 میلیون که ورزش مردان در سطح جهانی تولید می کند فاصله زیادی دارد. و با وجود این، شرکت مشاوره به دلیل پیش بینی خود مبنی بر افزایش علاقه مردم در دهه آینده، تصمیم به تجزیه و تحلیل آن گرفته است.

    این اتفاق قبلاً در هفت کشوری با بیشترین فعالیت ورزشی رخ داده است. آنها ایالات متحده، انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و نیوزلند هستند. در کشورهایی که 66 درصد مردم به ورزش زنان علاقه مند هستند، 45 درصد مایلند به صورت زنده به تماشای رویدادی از این دست به ورزشگاه بروند و 46 درصد نیز اگر از تلویزیون پخش شود، تماشا خواهند کرد.

    بسیار مهم است که در نظر بگیریم که طرفداران معمولاً در نسخه زنانه خود ورزشی را انتخاب می کنند که همیشه دنبال کرده اند. در مورد کشورهای اروپایی، به جز انگلستان، آن ورزش فوتبال است.

     

    هیچ ورزشی این شواهد را بهتر از تنیس نشان نمی دهد. برخلاف سایر ورزشها، حمایت بازیکنان هر دو جنس بسیار مشابه است، هم از سوی حامیان مالی و هم از نظر تعداد جوایز در مسابقات. نتیجه این بود که مسابقات مردان و زنان از نظر تجاری یکسان است. سال گذشته تماشاگران در ایالات متحده برای چهار گرند اسلم تقریباً برای هر دو جنس برابر بودند و هنگام رقابت زنان کمی بیشتر بود. این یک اطلاعات ضروری است زیرا این مسابقات محرک بزرگی برای اشتراک در تلویزیون های پولی و در نتیجه درآمد حاصل از تبلیغات است.

    اما ورزشهایی که کمتر مورد پسند مردم قرار گرفته است، مانند فوتبال زنان، در سال 2021 لحظات شیرینی را تجربه می کنند. به نظر می رسد که آنها به لطف کارهای قبلی باشگاهها و لیگها از بیماری همه گیر کرونا قوی تر بیرون آمده اند.

    فیفا در اولین گزارش جهانی در مورد توسعه و حرفه ای شدن فوتبال زنان بر این امر تاکید کرد. کسانی که به طور جداگانه درباره حقوق پخش تیم ها و مسابقات زنان خود و حمایت مالی آنها مذاکره کرده اند، درآمد بالاتری نسبت به کسانی که این کار را در یک بسته یکپارچه انجام داده اند، به دست آورده اند. همچنین، دسترسی بهتر ورزشکاران به امکانات آموزشی و با مربیان ماهرتر، نتایج را مستقیماً تحت تأثیر قرار داده است.

    مردم در سال 2019، زمانی که جام جهانی زنان FIFA 1،475 میلیون بیننده از جمله تلویزیون و سکوها را به خود جلب کرد، موافق خود بودند. و امسال، همه خود را برای استفاده از این کشش آماده می کنند. یوفا رقم اختصاص داده شده به فوتبال زنان خود را چهار برابر کرد و به 24 میلیون یورو رساند. لیگ زنان اسپانیا در سال 2021 از دسته آماتور به حرفه ای ارتقا یافت. انگلستان، اولین کشوری که فوتبال زنان در آن مستقر شد، در حال حاضر ادغام دومین ورزش مهم خود، راگبی را تجربه می کند. برای فصل بعد، مسابقات زنان آنها به طور مستقیم از Sky News پخش می شود.

    حامیان اروپایی می خواهند در این پیشرفت بپیوندند. در ماه مه ، Euronics اولین حمایت خود را از مسابقات زنان یوفا اعلام کرد. این شرکت به پپسی، Just Eat و Hublot و به ویژه VISA پیوست، یکی از اولین حمایت کنندگان در ورزش زنان.

    این یک توافق بلند مدت تا سال 2025 است و بیانیه شرکت نشان دهنده اهمیت سود اجتماعی است: آنها اعلام کردند که این تصمیم را گرفته اند "تا دختران از سراسر اروپا بتوانند رویاهای خود را دنبال کنند و به ورزش مورد علاقه خود بپردازند." در واقع ، در حال حاضرحمایت از یک رویا و نه یک واقعیت اقتصادی معادل ورزش مردان. اما امروزه این امر برای شرکت ها کمتر از سود اجتماعی است که می توانند به دست آورند.

    آنچه شرکت ها در موفقیت ورزش زنان دیده اند نشان دهنده تغییر جامعه به سمت برابری جنسیتی است. بسیاری از شرکتها برای دهه ها دسترسی برابر زنان و مردان را به ساختارهای خود ادغام کرده اند. تعداد قابل توجهی از مدیران زن که می توانند از ارتباطات خود برای حمایت از مسابقات زنان استفاده کنند - متقاعد شده اند که مهارتهای توسعه یافته در این زمینه به دختر، زن جوان کمک می کند تا با کیفیت برابر در خارج از آن رشد کند. این تقسیم اجتماعی ورزش زنان و یکی از بزرگترین سرمایه های آن است که ارتقاء آن را به پیشرفتی توقف ناپذیر تبدیل کند.

    باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

    ثبت نام در بهترین باشگاه و مدرسه فوتبال استان البرز و کرج fcdorfak best soccer school in alborz and karaj

     

     

     

     

    نظر خود را وارد نمایید.