بسته
(0) کالا
هیچ محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بخش های آکادمی فوتبال دُرفَک البرز
    فیلترها
    Preferences
    جستجو
    خبرخوان

    نوشته‌های بلاگ فروردین 1401

    صنعت ورزش به روز شده است چگونه می توان وفاداری مخاطبان جدید را ایجاد کرد؟ | درفک البرز
    0 صنعت ورزش به روز شده است چگونه می توان وفاداری مخاطبان جدید را ایجاد کرد؟ | درفک البرز

    ورزش سنتی امروزه یکی از گسترده ترین و موفق ترین رسانه های سرگرمی است. سوپربول در ایالات متحده آمریکا یا لیگ قهرمانان اروپا رویدادهایی با بیش از میلیون ها تماشاگر در سراسر جهان است.

    با این حال، باشگاه‌های ورزشی و رسانه‌ها برای جلب توجه بومیان دیجیتال تلاش می‌کنند: افرادی که از بدو تولد یا از سنین پایین با ابزارها و وسایل ارتباطی در تماس بوده‌اند.

    این نسل های جدید در عصر اطلاعات فوری، جلوه های کامپیوتری و تبادل نظر مداوم در شبکه های اجتماعی رشد کرده اند.

    به نوعی طبیعی است که بین رسانه های سرگرمی که چند دهه است ماهیت خود را تغییر نداده و گروه اجتماعی که به محتوای مستقیم، رایگان و در دسترس تر عادت کرده اند، گسست وجود داشته باشد.

    ورزش های فانتزی
    یک راه خوب برای تعامل بیشتر رویدادهای ورزشی، گنجاندن بازی های به اصطلاح فانتزی است.

    در این بازی های آنلاین، هواداران می توانند یک تیم خیالی ایجاد کنند و برای قهرمانی در لیگ با هم رقابت کنند. بازیکنان واقعی توسط آواتارها در بازی نشان داده می شوند و آمار آنها در زمان واقعی به روز می شود. آنها می توانند توسط کاربران امضا شوند تا بخشی از تیم مجازی آنها باشند.

    پس از سال‌ها و پلتفرم‌های زیادی که برای این نوع سرگرمی استفاده می‌شود، در حال حاضر وب‌سایت‌هایی با تعداد زیادی بازیکن مانند Fantasy Premier League، ESPN Fantasy یا UEFA Champions League Fantasy Football وجود دارد.

    مؤلفه اجتماعی و سرگرمی چیزی است که باعث موفقیت این مفهوم شده است. این واقعیت که کاربران می توانند لیگ های خصوصی خود را برای رقابت با دوستان خود ایجاد کنند، کلید محبوبیت این بازی ها بوده است.

    از آنجایی که آنها به آمار واقعی وابسته هستند، کاربران باید به نتایج فصل و عملکرد بازیکنان توجه کنند. این امر منجر به افزایش تعداد تماشاگران مسابقه و تعامل بیشتر هواداران می شود.

     

    صدای شخصی سازی شده
    جذب طرفداران جدید در مورد تطبیق زبان شما با نسل های جدید است

    در حال حاضر، استریمینگ یکی از بزرگترین اشکال سرگرمی است که در آن از عبارات و روش های خاص صحبت استفاده می شود. کامنت ورزشی سنتی نمی تواند برای این نوع هواداران که به روش های غیررسمی تر و کمتر حرفه ای ارتباط برقرار می کنند جالب باشد.

    لالیگا LaLigaCasters  را در سال 2021 راه‌اندازی کرد. این یک پلتفرم جدید برای استریمرها و سایر تولیدکنندگان محتوا برای روایت بازی‌های رسمی است. این سرویس به طور مستقیم در کانال های صوتی مختلف تلویزیون بدون نیاز به برنامه ها یا برنامه های خارجی گنجانده شده است.

    اولین مهمانان دعوت شده برای شرکت اندر کورتس، اولیسس پریتو و ایبای لیانوس بودند که همچنین روایت را در کانال توییچ خود پخش کردند و به بیش از صد هزار تماشاگر رسید.

    دنیای استریم، به ویژه Twitch، اخیراً افزایش زیادی را تجربه کرده است. لالیگا تصمیم گرفته است به نیروها بپیوندد و از مبارزه با چیزی که به نظر می رسد پلتفرمی است که در آینده ای نزدیک تر از حد انتظار بر صنعت سرگرمی مسلط خواهد شد اجتناب کند.

     

    فیدهای تعاملی


    فیدهای تعاملی در سال 2021 در سوپرکاپ آلمان شروع به کار کردند. مخاطبان این شانس را داشتند که هنگام تماشای بازی‌های مسابقه، اطلاعاتی را که روی صفحه نمایش آنها نمایش داده می‌شود، انتخاب کنند.

    داده‌های مربوط به بازی، نمودارهای آموزنده، یا نکات برجسته بر اساس تقاضا، برخی از عناصر موجود برای مشاهده هستند. به این ترتیب، تماشاگران می‌توانند از رویداد لذت ببرند، در حالی که آمارهایی را برای دیدن روی صفحه نمایش خود انتخاب می‌کنند یا یک نقطه برجسته را برای احیای یک لحظه خاص انتخاب می‌کنند.

    این سیستم امکان سفارشی سازی یک رویداد و جذابیت بیشتر آن را برای کشورها یا فرهنگ های مختلف فراهم می کند. به عنوان مثال، اگر یک تیم بوندسلیگا یک بازیکن خارجی داشته باشد که در کشور مبدأ خود بسیار محبوب است، فید تعاملی می تواند اطلاعات خاصی از بازیکن را در آن مکان نشان دهد.

    اینترنت و پلتفرم‌های جدید به تماشاگر این امکان را داده است که کنترل بیشتری نسبت به قبل بر روی نوع محتوایی که می‌خواهد ببیند و چگونه آن را ببیند، داشته باشد. اگر رسانه‌های پخش سنتی می‌خواهند در آینده نزدیک مرتبط باقی بمانند، باید این مدل جدید را یکسان بدانند و گزینه‌های تعاملی بیشتری را برای جلب توجه تماشاگران جدید ارائه دهند.

     

    باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

    ثبت نام در بهترین باشگاه و مدرسه فوتبال استان البرز و کرج

     

     بهترین مدرسه فوتبال کرج کجاست؟ (بهترین آکادمی فوتبال در کرج)